2015. február 1., vasárnap

Gesztenyés-mascarponés pohárkrém


Egy finom gesztenyés pohárkémet hoztam, melyet egy borongós délután találtam ki.  Szeretem az ilyen kanalazós édességeket, mert gyors, egyszerű és mutatós. Ezt a gesztenyés krémet bármilyen sütibe is el tudom képzelni, egyszerűen mennyei. :)

 
Gesztenyés-mascarponés pohárkrém
Hozzávalók:
25 dkg mascarpone
25 dkg gesztenyepüré
rum
5-8 dkg porcukor (ízlés szerint)
3 marék csokis kekszmorzsa (én Győri édeset használtam)
gyümölcs (ki mit szeret; nálam kivi, mandarin, narancs volt )
tejszínhab

Elkészítése:
A gesztenyepürét és a mascarponét a porcukorral és a rummal teljesen egyneművé keverjük. A pohár aljára teszünk 2 kanál krémet, majd rászórjuk a kekszmorzsát. Utána újból krém következik. A krém tetejére tesszük a gyümölcsöket. Egy kicsi időre hűtőbe tesszük a poharakat, s tejszínhabbal tálaljuk.

4 megjegyzés:

  1. Jaj de jól néz ki! És milyen szép emeletes! Szeretem a sok tejszínhabot, olyan könnyű és finom, főleg így együtt :-)

    VálaszTörlés
  2. Ez aztán a guszta desszert! Nem csak szép, de finom is. :)

    VálaszTörlés
  3. Csak egy fél pohárkával had kapjak, már akkor elégedett leszek! :)

    VálaszTörlés
  4. Hűha, ez aztán a finomság, tetszik. :)

    VálaszTörlés