2021. február 28., vasárnap

Kókusztejes chiapuding almakompóttal

Az almakompótot nagyon szeretem, gyakran készítem a téli időszakban. Legutóbb is jó nagy adagot főztem belőle és a reggeli chiapudingomra is jutott belőle. A recept nem újdonság, de remélem valakinek sikerül ötletet adnom egy egészséges, diétás reggelihez. 

Kókusztejes chiapuding almakompóttal

Hozzávalók: (1 kehelyhez)

A pudinghoz:

2 dl kókusztej

3 evőkanál chimag

édesítő ízlés szerint

 

almakompót

leheletnyi fahéj 


Elkészítés:

A kókusztejet ízlés szerint megédesítjük. Beleszórjuk a chia magot, majd alaposan elkeverjük. Lefedve hűtőbe tesszük egy éjszakára, hogy bezselésedjen. Másnap a chiapuding felét kehelybe kanalazzuk és almakompótot teszünk rá. Erre a maradék chia puding kerül, a tetejére pedig almakompótot rakunk. A desszert tetejét egy leheletnyi fahéjjal megszórjuk.


8 megjegyzés:

  1. A chiapuding még mindig várat rám, de most már tényleg elkészítem... :-)

    VálaszTörlés
  2. Egy időben én is ettem a chiapudingot, aztán elmaradt. Vissza kéne térnem hozzá. Az almakompót nagyon jó ötlet, ugyanis egyik nagy gondom az, hogy mivel ízesítsem, hogy még finomnak is találjam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok jó dologgal ízesíthető, sütőtökkel, kakaóporral, banánnal, lekvárral.

      Törlés
  3. Még én sem kóstoltam chiapudingit. Egyszer addig rakosgattam, míg megmolyosodott. Ideje venni egy újat. Kedvet kaptam a guszta reggelidtől.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp próbáld ki! Egészséges és sokféleképpen variálható. :)

      Törlés