2020. április 15., szerda

Kakaós-kókuszos chiapuding

Nem titok, hogy nagyon szeretem a chiapudingot. Mindig kísérletezgetek és újabb variációkat alkotok. Most kókusztejjel és kakaóval készítettem ezt a nagyszerű diétás finomságot.


Kakaós-kókuszos chiapuding
Hozzávalók: (1 pohárhoz)
2 dl kókusztej
3 evőkanál chia mag
édesítőszer
1 evőkanál jó minőségű kakaópor
Díszítéshez:
leheletnyi kakaópor

Elkészítés:
Egy tálban 1 dl kókusztejet ízlés szerint édesítünk, majd  1,5 evőkanál chia magot belekeverünk. Egy másik tálban a maradék 1 dl kókusztejet elkeverjük a kakaóporral és édesítjük ízlés szerint. Az édes kakaós kókusztejbe beleszórunk 1,5 evőkanál chia magot és jól elkeverjük. A kétféle chia magos keverékeket hűtőbe tesszük egy éjszakára, hogy besűrűsödjenek. Másnap reggel a kétféle chiapudingot egymásra rétegezzük. A pohár aljára tesszük a kakaós chiapuding felét, majd rákanalazzuk a kókuszos puding felét. Ezután a maradék kakaós chiapuding következik, majd a kókuszossal zárjuk a rétegzést. A puding tetejét kakaóporral megszórjuk és fogyaszthatjuk.



4 megjegyzés:

  1. Én is szeretem a chiapudingot. Leginkább banánnal, akkor édesíteni sem kell. Bár nem egy szépségdíjas étel, de Te olyan szépre kanalaztad a pohárba!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igaz, nem a szépségéért szeretjük, de igyekszem kívánatossá tenni, mert finom és egészséges. Banánnal is szoktam készíteni, az is szuper.

      Törlés
  2. Egy időben nálunk is napiszinten készült chiapuding, de egy ideje kimaradt. Nem is tudom miért, hisz van itthon chiamag.
    Jól néz ki a pudingod, meghoztad a kedvem hozzá.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy kedvet csináltam hozzá. Remélem, hogy a chiapuding ismét felkerül a repertoárra. :)

      Törlés