2018. október 30., kedd

Banános kókuszgolyó zabpehelyliszttel

A banán finom, tápláló és egészséges gyümölcs. Nagyon szeretem. Ez a banános finomság a jól ismert kókuszgolyó cukormentes, egészséges alternatívája. Nekem a banán miatt jobban ízlik, mint a hagyományos változat.



Banános kókuszgolyó zabpehelyliszttel
Hozzávalók:
2 érett banán
100 g zabpehelyliszt
2-3 evőkanál eritrit
50 g kókuszliszt
2 teáskanál kakaópor

A forgatáshoz:
kókuszreszelék

Elkészítés:
Egy tálban botmixerrel összeturmixoljuk a banánt, majd hozzákeverjük az eritritet. 
Egy másik tálban összekeverjük a zabpelylisztet, a kókuszlisztet és a kakaóport.  Ehhez hozzáadjuk a banánpürét és összegyúrjuk az egészet. (Ha lágy lenne a massza tegyünk hozzá egy kevés zabpehelylisztet vagy útifűmaghéjat.) Golyókat formázunk a masszából és kókuszreszelékben meghempergetjük. 



4 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehet, a banánt én is nagyon szeretem. Guszta lett, és biztos gyorsan el is készült :-)

    VálaszTörlés
  2. Szuper recept, ezt igyekszem én is kipróbálni! :)

    VálaszTörlés