2016. október 24., hétfő

Zabpehelylisztes túrós stangli lenmaggal

Tudjátok van az a túrós sajtos rúd, aminek receptjébe ugyanannyi túró, vaj és liszt van. Én már többször sütöttem ezt a borkorcsolya, nagyon finom, a receptjét itt találjátok. Ennek a sós sütinek készítettem el az egészségesebb változatát zabpehelylisztből lenmaggal szórva. Isteni lett! :) Egyszerű, gyors és egészséges. Biztos, hogy készítem még, mert szerettem. :)

Zabpehelylisztes túrós stangli lenmaggal
Hozzávalók:
A tésztához:
250 g túró
100 g vaj
180 g zabpehelyliszt
1 tojás
2 kávéskanál só
1 kávéskanál sütőpor

A tetejére:
1 tojás a kenéshez
lenmag


Elkészítés:
A túrót villával áttörjük, hozzáadjuk a tojást, a vajat, a zabpehelylisztet, a só és a sütőport és összegyúrjuk. Fél órára hűtőbe tesszük. Pihenés után kinyújtjuk és késsel vagy derelyevágóval rudakat vágunk.
Sütőpapíros tepsire rakosgatjuk őket, lekenjük tojással és megszórjuk lenmaggal.
Előmelegített sütőben 30-35 perc alatt megsütjük.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése