2020. február 29., szombat

Banános avokádókrém

Gondolom minden családban alakul úgy néha, hogy kicsi barna pöttyök jelennek meg a banánon vagy esetleg megbarnul a gyümölcs a kosárban. Semmi gond nincs, lehet belőle süti vagy krém. Nálam most az utóbbi készült, avokádóval házasítva. Isteni kanalaznivaló lett belőle! Egyszerű, gyors, egészséges és finom.


Banános avokádókrém
A krémhez:
1 darab érett banán
1 darab érett avokádó

Díszítéshez:
kevés puffasztott amaránt

Elkészítés:
A magjától megszabadított avokádót és a banánt egy tálba tesszük, majd botmixer segítségével homogénre dolgozzuk. A krémet egy pohárba/tálkába tesszük és a tetejét díszítésként puffasztott amaránttal díszítjük.

4 megjegyzés:

  1. Avokádót csak egyszer ettünk, de akkor pirítósra való kence készült belőle, így édesen még nem kóstoltam. De banánnal biztos finom volt, mert a banánt nagyon szeretem 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretem az avokádót, sokszor készül belőle kenyérre való kence. Édesen is szuper krémek készíthetők belőle. Nemcsak banánnal finom, hanem túróval is. Egyszer azt is lefotózom és megmutatom. :)

      Törlés
  2. Hogy ez miért nem nekem jutott eszembe! :D Biztos nagyon finom, mindkettőt szeretjük, alkalomadtán teszek egy próbát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Én is imádom mindkettőt! Próbáld ki, szerintem ízelni fog. :)

      Törlés