2017. június 1., csütörtök

Epres pohárkrém puffasztott amaránttal


Az eper az egyik kedvenc gyümölcsöm, alig várom a szezonját. És végre itt van!  A piac tele van illatosabbnál illatosabb eperrel. Én kilószámra eszem magában és készítem belőle a jobbnál jobb epres finomságokat. Múlt héten egy epres pohárkrémet dobtam össze uzsonnára. :) Gyors, egyszerű, finom és egészséges. Kell ennél több? :)


Epres pohárkrém puffasztott amaránttal
Hozzávalók: (2 pohárhoz)
500 g joghurt
250 g eper
6 evőkanál puffasztott amaránt

díszítéshez:
néhány szem eper

Elkészítés:
Az epret megmossuk és botmixer segítségével pürésítjük. A pohár aljára joghurtot teszünk, majd ezután az összeturmixolt epret rétegezzük, majd 3 kanál  puffasztott amaránt következik. Díszítésként epret rakunk a tetejére.
 

 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta! Finom lehet, hisz az eper az egyik legzamatosabb gyümölcs!
    Megnéztük a kirándulásos képeiteket. Nagyon jó lettek, jót kirándultatok. Jó volt végignézni. Amióta megvan ez az új kilátó, mi is már kétszer jártunk fent. Ha van időd, nézz bele, a tavalyi őszi, és a tavalyelőtti tavaszi képeinkbe:
    http://karpatutak3.blogspot.hu/2016/10/a-pilis-hegyseg-legmagasabb-pontjanak.html
    http://karpatutak3.blogspot.hu/2015/04/kirandulas-dunantul-masodik-legmagasabb.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Megnéztem a fotókat, mind nagyon szuper. :)

      Törlés
  2. Köszönöm az ötletet! Az eper már leérik, de más gyümölccsel is jó lesz - és főleg annak örülök, hogy az amaránt felhasználásához kaptam tippet! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm az ötletet! Az eper már leérik, de más gyümölccsel is jó lesz - és főleg annak örülök, hogy az amaránt felhasználásához kaptam tippet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Meggyel, áfonyával vagy málnával is remek lehet. :)

      Törlés